0

Narudžbe preko 60€ i ostvarite BESPLATNU DOSTAVU!    

Narudžbe i dostava

01.10.2025 Ispišite
  1. NARUDŽBE

    1.1. Za narudžbu u online trgovini, korisnik mora navesti:

    1.1.1. valjanu adresu;

    1.1.2. ispravno popunjenu adresu za dostavu robe i naplatu;

    1.1.3. ispravno popunjene kontakt informacije - ime i prezime, telefon.

    1.2. U slučaju da naručena roba nije dostupna, konzultant obavještava korisnika. Ako korisnik ne pristane zamijeniti narudžbu s drugom robom, narudžba može biti otkazana.

    1.3. Narudžbe u online trgovini www.emart.hr prihvaćaju se 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

    1.4. Radno vrijeme konzultanata online trgovine emart je:

    Ponedjeljak do subota - 09:30 do 18:30; nedjelja od 10:00 do 17:00

    1.5. Korisnik može odbiti narudžbu bez navođenja razloga za odbijanje.

    1.6. Narudžba se može otkazati telefonom ili e-poštom (email) na adresu navedenu na stranici - email: orders@emart.hr. Kako bi otkaz bio valjan, korisnik mora navesti: broj narudžbe, telefonski broj ostavljen u narudžbi, ime i prezime s kojim je registriran na stranici, email adresu s kojom je registriran na stranici, cijenu narudžbe.

    2.DOSTAVA

    2.1. Dostava naručene robe ne vrši se nedjeljom i državnim praznicima.

    2.1.1. Obična dostava - unutar 4 (četiri) radna dana od trenutka potvrde narudžbe.

    2.2. Dostava se vrši na točnu adresu koju je naveo korisnik (bilo stambena ili poslovna) ili u ured kurirske tvrtke.

    2.3. Ako korisnik ne osigura pristup i uvjete za dostavu robe na navedenu adresu u predviđenom roku ili ne ode u navedeni ured odabrane kurirske tvrtke kako bi preuzeo robu na vrijeme ako je odabrao tu opciju, prodavatelj se oslobađa obveze ispunjenja naručene dostave.

    2.4. Cijene dostave su specifične za različite zemlje
     
    2.5. Cijene dostave su:

    2.5.1. Narudžbe do 79,99 EUR - 15,00 EUR dostava (za narudžbe do 2 kg).

    2.5.2. Narudžbe od 80 do 199,99 EUR - 10,00 EUR dostava (za narudžbe do 2 kg).

    2.5.3. Narudžbe iznad 200 EUR - besplatna dostava (za narudžbe do 2 kg).

    2.5.4. Za narudžbe s ukupnom težinom većom od 2 kilograma ili s volumenom većim od 0,025 m3, ne možete koristiti fiksnu ili besplatnu dostavu. U tom slučaju, trošak dostave će biti izračunat prema kurirskim tarifama, koje ovise o stvarnoj težini ili volumenu vaše pošiljke. Ova promjena je napravljena kako bismo omogućili fleksibilnije i točnije određivanje cijena dostave uz osiguranje kvalitetne usluge. Ako imate bilo kakvih pitanja ili trebate dodatne informacije, slobodno nas kontaktirajte.


    3. OTKAZIVANJE UGOVORA. REKLAMACIJE

    3.1. Potrošač ima pravo podnijeti reklamaciju ili vratiti proizvod kupljen u online trgovini unutar 14 dana od primitka robe.

    Kako bi zatražio povrat robe, korisnik mora obavijestiti prodavatelja telefonom (+385 884 000 893) ili e-poštom orders@emart.hr

    3.2. U slučaju otkazivanja ugovora, korisnik je dužan vratiti kupljenu robu u neokrnjenom komercijalnom obliku i s očuvanom etiketom.

    3.3. U slučaju otkazivanja ugovora, ako je korisnik platio robu, bit će mu vraćen iznos plaćen za vraćenu robu unutar 15 / petnaest / dana nakon povrata robe. Iznosi neće biti vraćeni dok potrošač ne vrati robu. Ako roba nije vraćena u roku pod točkom 6.1, otkazivanje ugovora ne

         proizvodi učinak.

      3.4. Zahtjev za reklamaciju mora također uključivati osobni bankovni račun klijenta - IBAN i BIC, na koji se vraća iznos plaćen za robu;

         Troškovi dostave nisu povratni!

         Troškove prijevoza za vraćanje, zamjenu i/ili reklamaciju robe na zahtjev korisnika ili izvan slučajeva navedenih u nastavku snosi korisnik!

    3.5. Reklamacije se podnose kada kupljena roba ne odgovara dogovoru između stranaka u ugovoru o prodaji. Neslaganje u dogovoru između stranaka može se sastojati u:

    - roba je oštećena tijekom transporta;

    - isporučena roba očito ne odgovara onoj koju je naručio kupac;

    - ako cijena koja se treba platiti ne odgovara cijeni po kojoj je ugovor sklopljen;

    3.6. U slučaju reklamacije, korisnik može odabrati zamjenu određenog artikla istim bez nedostataka ili drugim, ili vratiti robu za povrat novca. Konzultant e-trgovine može predložiti zamjenu artikla potpuno drugačijim artiklom kada se cijena - ili korisnik plaća ako je drugi artikl skuplji, ili se nude dva artikla po istoj cijeni, ili se potrošaču vraća razlika između zamjena i novog artikla ako je cijena novog artikla niža od cijene koju je korisnik platio.
0.078654050827026